ECP Online jaarverslag 2014/2015

ECP Platform voor de InformatieSamenleving

Digitalisering speelt een sleutelrol bij het verbeteren van de economische slagkracht van ons land. Vanuit die overtuiging brengt ECP partijen uit bedrijfsleven, het onderwijs en de publieke sector samen. Om elkaar te inspireren, om kennis te delen en om samen te werken. Maar vooral om de kansen die de informatiesamenleving biedt optimaal te benutten.

Meer dan 150 bedrijven en organisaties zijn inmiddels aangesloten. Samen denken zij na over een visie op Nederland als informatiesamenleving. ECP koppelt hieraan concrete activiteiten en projecten. Om het gebruik van ICT in de samenleving te stimuleren, verdeelt ECP haar activiteiten in vier aandachtgebieden: Visie, Veilig, Vaardig en Verbinden. Deze vier V’s stonden dan ook centraal in het eerste online ECP Jaarverslag 2014/2015.

Naast hoogtepunten van verslagjaar, toont het jaarbericht ook onder meer diverse projecten, trends in ICT en korte video’s met professionals, onder wie ECP-voorzitter Tineke Netelenbos. Na het verschijnen van het jaarverslag complimenteerde zij iedereen die aan de totstandkoming heeft bijgedragen. “Het verslag ziet er echt heel goed en eigentijds uit.”

Ruud Slagmolen en Len Blonk ontwikkelden het format, realiseerden redactie en eindredactie, en zorgden voor design, techniek, bladmanagement en hosting.

Wilt u zelf ook een online jaarverslag uitgeven? Neem contact met ons op

Uw naam (verplicht)
Uw e-mailadres (verplicht)